כתיבת מיילים באנגלית

ללמוד כתיבת אימיילים, מה חשוב לדעת?

הרבה ישראלים היום, ובפרט אלו שעובדים בחברה שלקוחותיה דוברי אנגלית, מגלים שהם חייבים ללמוד איך לבצע את המטלה החשובה הזו בצורה אפקטיבית ומהירה בצורה שתשאיר רושם מצוין על הצד השני.

ישנם מספר דברים חשובים שעלינו לדעת כאשר אנחנו מתנסחים בכתב ובפרט כאשר אנחנו שולחים אימייל:

  • למי אנחנו שולחים את ההודעה? בניגוד לישראל, בארצות דוברות אנגלית ובאירופה דרגת הפורמליות משתנה בהתאם לאדם איתו אנו מדברים ובהתאם לזאת ישתנה מנעד אוצר המילים שבו נשתמש. לדוגמא, כאשר נשלח מייל לעמית לעבודה נאמר: What do you need?
    לעומת זאת, כאשר נשלח מייל ללקוח שלנו, או מנהל מחברת האם נתנסח אחרת לגמרי:
    Let us know your requirements
  • ישנם הבדלים בין אנגלית בריטית לבין אנגלית אמריקאית שמתבטאים בביטויים שונים והתנסחות שונה שעלינו ללמוד ולהיות מודעים להם על מנת להבטיח שהתקשורת תהיה ברורה וזורמת ככל האפשר. לדוגמה, באנגלית בריטית נאמר: He’s taken a sick leave ובאנגלית אמריקאית נאמר: He took a sick day על למנת לומר שמישהו לקח ימי מחלה.
  • ישנם ביטויים קבועים שעלינו ללמוד ולהשתמש בהם, שכוללים קיצורים רבים. לדוגמא, על מנת לאמר: "בהתייחס לאימייל האחרון שלך" “Regarding your last email” נקצר באמצעות “RE your last email”. עלינו להכיר את כל הקיצורים השונים על מנת שנוכל להבין את שהצד השני מנסה לומר , ושנוכל להשתמש בקיצורים אלו בעצמנו.
  • קודים של נימוס חשובים הרבה יותר כאשר מדובר בתרבות דוברת אנגלית, והקפדה על קודים אלו תעשה רושם הרבה יותר חיובי. ישנה דרכים ברורות מאוד לפתוח ולסגור אימייל, שאותן לומדים במשך הקורס.
  • Example 1 (beginning): I’ve just heard from Avi about the marketing contract. It’s fantastic news – you worked really hard on this and you deserve the success.
    Example 2(ending): Please deal with this matter urgently. I expect a reply from you by tomorrow morning at the latest.

  • ישנם ביטויים שימושיים רבים שאנו צריכים ללמוד על מנת להישמע טבעיים כאשר נשלח אימיילים בנושאים שונים כגון: תיאום פגישות, הזמנות והוראות, משא ומתן על פרוייקט, וידוא\בדיקת הבנה של הצד השני.
  • What time would suit you? (Phrases for setting up meetings)
    We would be very pleased if you could come to a meeting here on 14 May. (Invitations)
    I’d be delighted to attend. (Accepting invitations)
    We need to discuss this before we go any further. (Negotiations)
    How do you think we should deal with this? (Negotiations)

בקורס אנגלית עסקית בברייט אינגליש תקבלו כלים רבים שיעזרו לכם להישמע מקצועיים כאשר אתם שולחים אימיילים באנגלית.

קורס קצר יחסוך לכם המון זמן ומאמץ בעתיד, יעזור לכם להישמע טבעיים ומנומסים, ויאפשר לכם להותיר רושם מעולה על לקוחות פוטנציאלים, מנהלים, עמיתים לעבודה, או חברות איתם אתם בקשר מתמיד.

מאמרים נבחרים

גולש יקר, מתחת תוכל למצוא תשובה לשאלות חשובות כגון:

  • מה היא הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית?
  • מה ההבדל בין אנגלית עסקית לאנגלית מדוברת?
  • מה עלינו לעשות על מנת לשפר את שטף הדיבור והביטחון באנגלית ?
  • איך לכתוב את המייל המושלם?
  • מה המפתח ללימוד אפקטיבי?

לימוד אנגלית מדוברת

איך פשוט פותחים את הפה ומדברים אנגלית? בכתבה זו תגלו מה בדיוק צריך לעשות כדי להשתפר בתחום הזה, ומהר!

לימוד אנגלית עסקית

איך נשפר את האנגלית העסקית שלנו ונסתדר בחברה דוברת אנגלית? המפתח לשיפור אנגלית עסקית, ולמה חשוב לשים לב כשבוחרים קורס.

כתיבת מייל באנגלית

איך לכתוב את המייל המושלם? אספנו בשבילכם כמה טיפים חשובים וקווים מנחים שיעזרו לכם לשפר את המיומנות החשובה הזו.

לימודי אנגלית חוויתיים

מה הקשר בין הנאה וחוויה לבין למידה אפקטיבית? למטה תוכלו לגלות את התשובה לשאלה זו ומה היא גישת הלימוד במרכז אצלנו.

בואו לחוות שיעור ניסיון חינם !

לחצו לשיעור ניסיון חינם !