שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הסבר על בחינות אקדמאיות toefl ו-ielts

מבחן toefl ו-ielts - תיאור כללי

אם הגעתם לדף הזה פירושו של דבר שאתם שוקלים ללמוד או לעבוד בארץ דוברת אנגלית. בחינות TOEFL וIELTS הן שתי בחינות שבוחנות את הידע שלכם בשפה האנגלית. ככל שהמוסד או מקום העבודה אליו אתם מנסים להתקבל יוקרתי יותר – כך ידרש מכם ציון גבוה יותר בבחינה.

לפני שאתם פונים לבית ספר לאנגלית שיעזור לכם עם הבחינה, חשוב לברר לפני כמה מצפים מכם להוציא בבחינה – פיסת המידע הזו היא קריטית כדי לדעת כמה תצטרכו להשקיע בלימודים אצלנו. 

בחינת toefl באופן טיפוסי תתבקש ע”י מוסדות אמריקאיים ובחינת ielts ע”י מוסדות בריטים. בהתאם לכך, האנגלית במבחן הראשון היא בניב אמריקאי בעוד האחרונה באנגלית בריטית. 

הציון השכיח ביותר שאוניברסיטה אמריקאית ממוצעת דורשת הוא 85 (מתוך 120) אוניברסיטה טובה תדרוש מכם לקבל מעל 100. 

במקרה של בחינת ielts ציון 7 מתוך 9 (מנעד הרמות הוא בין 1-9) נחשב טוב ויאפשר לכם להתקבל לרוב המוסדות האקדמיים. 

כדי לקבל את הציונים הנ”ל צריך להגיע מראש עם אנגלית ברמת מתקדמים – פירושו של דבר שקיבלתם פטור מקורסי אנגלית באוניברסיטה אחרי שעשיתם פסיכומטרי או אמי”ר\אמיר”ם או לסירוגין הייתם צריכים לעשות קורס אחד. אוצר המילים שלכם צריך לעמוד באזור 5000-8000 מילה כדי להתמודד עם הבחינה באופן סביר\טוב.

קורס הכנה למבחן טופל

הכנה לבחינות toefl ו-ielts בברייט אינגליש

הכנה לבחינות האקדמאיות toefl ו-ielts בברייט אינגליש מתנהלת במתכונת שיעורים פרטיים אונליין אחד על אחד עם מורה וערכת לימוד המיועדת להכנה לבחינה. 

באופן טיפוסי מירב השיעורים יוקדשו לשיפור היכולת לבצע את חלקי הכתיבה והדיבור מהבחינות מאחר ואלו המיומנויות המאתגרות ביותר שקשה מאוד להשתפר בהן ללא עזרתו של מורה. המורה יתקן יחד איתכם חיבורים שעשיתם בבית ויעמוד יחד איתכם על הסיבות לתיקונים שהוא מספק תוך כדי השיעור כדי שתוכלו להימנע מלחזור על אותן טעויות שוב. המורה יעזור לכם לשפר את יכולת הניסוח שלכם בכתב ובעל פה באופן כללי, ובאופן ספציפי בהקשר של הסטנדרטים המצופים מכם בבחינה. 

בין השיעורים יעמדו לרשותכם מספר כלים שיעזרו לכם להשתפר בכל חלקי הבחינה – ספרי קורס, תוכנת לימוד ושם משתמש וסיסמא לאתר ברייט אינגליש. באתר תוכלו להיעזר בעיקר בהסברים על הזמנים באנגלית שכוללי שאלונים כדי לבחון את הידע שלכם. בנוסף, תמיד תוכלו להקליט את השיעורים בוידאו ולחזור עליהם כמה שתרצו בזמנכם הפנוי בליווי מסמך המשוב שהמורה ממלא בשיעור שכולל את כל המילים והביטויים החדשים שלמדתם בזמן השיעור והתיקונים שסיפק לקטעי החיבור או קטעי הדיבור שהקלטתם. 

למורים שיעבדו איתכם ניסיון רב והצלחה מוכחת בהכנה לבחינות toefl ו-ielts ויעשו את המקסימום שתוציאו את הציון הגבוה ביותר בבחינה. 

הכנה למבחן - פרטי לעומת קבוצתי

מתכונת לימוד פרטית להכנה למבחנים אקדמאיים עדיפה בהרבה ממספר סיבות: 

א) להבין את מבנה הבחינה ולהשתפר בהבנת הנקרא והבנת הנשמע אתם יכולים לעשות לבד – ויש להניח שרובכם כמה נמצאים בסטנדרט של חשיבה ביקורתית שמאפשר לכם לבצע את החלקים האלו בהצלחה יתרה. בקורס קבוצתי למורים אין זמן לנתח את החיבורים או קטעי הדיבור האישיים שלכם ובאמת לשפר את היכולת שלכם בתחומים האלו – היכן שאתם זקוקים לשיפור יותר מהכל.  באופן כללי מה שקורה הוא שתקבלו טיפים כלליים לכתיבה נכונה בהתאם לסטנדרטים המצופים עם מעט ניתוח חיבורים יחד עם כל הכיתה. 

ב) העלויות יוצאות די זהות בסופו של יום – אבל התועלת בשיעורים פרטיים גדולה בהרבה. כן, העלות לשעה תהיה גבוהה יותר בשיעור פרטי, אבל לשבת שעה וחצי או שעתיים בקבוצה כדי ללמוד על קווי ההנחיה וסוגי השאלות השונים בקטעי ההקשבה או הקריאה זה בזבוז של הזמן שלכם – ומשהו שעדיף לכם לעשות בעיקרו בעצמכם בעזרת ספרים. עיקר התרגול שיועיל לשיפור אמיתי יהיה בשיפור היכולת להתבטא בכתב ובעל פה – וזה שוב, משהו שאפשר לעשות באפקטיביות רק בשיעור פרטי. 

ג) את השיעורים הפרטיים תוכלו לקבוע בהתאם ללו”ז ולמסגרת העבודה שפנויה לכם ותוכלו להתחיל את הקורס מעכשיו לעכשיו. אין נוח ופשוט מזה. 

שיעורים פרטיים להכנה למבחן ielts

שיעורים פרטיים למבחן toefl ו-ielts - כמה זה עולה?

אנחנו מציעים חבילות שיעורים של בין 12-48 שיעורים. את תדירות השיעורים ואורך הלימודים אתם קובעים בהתאם ללו”ז שלכם. 

עלות שיעור באופן טיפוסי היא בין 124-150 ש”ח (וזה בעצם אחרי הנחה לנרשמים מוקדמים.) מה זה אומר הרשמה מוקדמת? אם אתם נרשמים אחרי שיעור הניסיון \ יום אחרי שיעור הניסיון, אתם מקבלים כ-10% הנחה על המחירון שאתם רואים באתר. המחיר הזה כולל בתוכו את כל החומרים של הקורס (ספר\חוברת\תוכנת לימוד שהם בשווי של כ-1000 ש”ח יחד) וגישה בלתי מוגבלת לתכנים באתר בשווי של כ-99 ש”ח בחודש. 
אם אתם מסתכלים על העלות באופן חודשי היא נעה בערך בין 500-1200 ש”ח בחודש בערך בממוצע, תלוי בתדירות השיעורים שאתם לוקחים. כמובן שאפשר לחלק לתשלומים בהתאם לחודשי הלימוד שזה מה שרוב הלקוחות עושים.
 
לפני שאתם יוצאים למסע החשוב הזה אנחנו ממליצים לעשות שיעור ניסיון. יש לכם כפתור בתחתית ההודעה הזו “שיעור ניסיון מוזל” תלחצו עליו וזה יאפשר לכם לקבוע עצמאית. השיעור בעלות מוזלת של 50 ש”ח ואם אתם נרשמים לחבילת שיעורים אתם מקבלים שיעור אחד נוסף בחינם בעת הרישום. 

שתפו! שגם אחרים יוכלו להנות :-)

שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ולימדו אנגלית בחינם!

אינסוף טיפים, סיפורים ללימוד אנגלית בליווי שמע, אוצר מילים לפי קטגוריה, הסברים בעברית לדקדוק ועוד.