שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הסבר על לימוד אנגלית בברייט אינגליש

לימוד אנגלית בברייט אינגליש - תיאור כללי

ברייט אינגליש הוקמה במטרה לספק לתלמידים מקום אחד שבו יוכלו לקבל מענה לכל צרכיי שיפור האנגלית שלהם. הסוד לשיפור אמיתי בכל שפה זה למלא אחר שלבי הלימוד התקינים שכוללים תרגול של כל מיומנויות השפה. (כמובן שיש לתת דגש על מיומנות כזו או אחרת בהתאם לרמת התלמיד). תרגול של הקשבה, קריאה והרחבת אוצר מילים באופן כללי נחשבות מיומנויות סבילות שהתלמיד יכול לעבוד עליהן באופן עצמאי בעוד שדיבור, כתיבה ושיפור השימוש בדקדוק ופריטים לקסיקאליים נחשבות מיומנויות פעילות. 

השילוב של עבודה עם מורה יחד עם תרגול עצמאי היא הנוסחה המנצחת ששמה אתכם על דרך המלך ומניבה תוצאות אופטימליות. 

מסגרת הלימוד בברייט אינגליש נבנתה בדיוק לפי הנוסחא הזו – במסגרת קורס טיפוסי אצלנו תלמדו פעמיים-שלוש פעמים בשבוע עם מורה פרטי, שיתן לכם המון משוב גם בעל פה וגם בכתב (בתוך מסמך המשוב) ויאפשר לכם לתרגל המון דיבור, כתיבה, דקדוק וביטויים שימושיים לפי קטגוריה + גישה לעולם תוכן עשיר שיאפשר לכם לתרגל בין השיעורים כמה שיותר.

באתר שלנו תוכלו למצוא תוכן רב בחינם שיתן לכם מענה לשיפור המיומנויות הפאסיביות כגון: שירים ללימוד אנגלית שמתורגמים מעברית לאנגלית, כל הזמנים באנגלית בהסברים בעברית, טיפים ללימוד אנגלית, מבחן רמה בסטנדרטיזציה של CEFR וסיפורים ללימוד אנגלית.  

כאשר אתם נרשמים לקורס אצלנו תוכלו להנות מתוכנת לימוד איכותית שכוללת: קטעי קריאה מלווים בשמע, קטעי שמע מלווים בטקסט, קטעי וידאו + כתוביות, תיקון קטעי כתיבה, שיחות לדוגמא של אנגלית מדוברת (במגוון סיטואציות) והקלטות מלאות כל המילים מהיחידות השונות. 

כמו כן יעמוד לרשותכם תרגול עשיר בספר הלימוד, חוברת הלימוד וקבצי השמע כחלק מערכת הלימוד שאתם מקבלים. 

מגוון הקורסים שאנו מציעים הינו מאוד רחב: קורס אנגלית מדוברת, קורס אנגלית עסקית, קורס אנגלית למתחילים, קורס אנגלית לילדים, הכנה לבגרות באנגלית, הכנה למבחן TOEFL, הכנה למבחן אמירם, קורס אנגלית משפטית והכנה לחלק האנגלית בפסיכומטרי\מבחן אמי”ר כדי לקבל פטור באנגלית. כל הקורסים האלו מתנהלים בשיעורים פרטיים (או בקבוצות קטנות) במתכונת של לימוד אנגלית בטלפון או קורס אנגלית אונליין

קורס לימוד אנגלית
קורסים באנגלית
לימוד אנגלית מנצח
שיעורי אנגלית בטלפון בקלות

לימודי אנגלית בברייט אינגליש - יתרונות

תוכנית הלימוד שלנו בהתאמה מלאה לקהל הישראלי – כל המורים בלי יוצא מן הכלל בעלי אנגלית ברמת שפת אם ועברית ברמת מתקדמים לכל הפחות.

בזמן השיעור המורה יתרגם לכם מילים וביטויים שאינם מוכרים לכם בקלות ובין השיעורים תוכלו לתרגל באתר שמכיל תוכן שמותאם לדוברי עברית.

בכל הקורסים שלנו אנחנו נותנים דגש על תרגול אנגלית מדוברת, שהינה החוסר הגדול ביותר אצל תלמידים ישראלים.

בית הספר הוקם ע”י מורה לאנגלית ומנוהל ע”י מורים לאנגלית – פירושו של דבר שאיכות הלימוד מכל הבחינות תהיה הגבוה ביותר: חומרי הלימוד, הכשרת המורים, מסגרת הקורסים ותדירות השיעורים כולם נבנו בהתבסס על ניסיון רב שנצבר עם מעל ל-5000 לקוחות בהלוך השנים מאז הקמת ברייט אינגליש ב-2011. 

השירות שתקבלו אישי ונוח – אתם מוזמנים לפנות אלינו ישירות בטלפון או בווצאפ ותמיד נחזור אליכם תוך 3 שעות ולרוב תוך כמה דק’. 

מערכת קביעת השיעורים היא מהמתקדמות ביותר שיש ומאפשרת קביעת שיעורים מהטלפון, מהמחשב, מהטבלט בקלות ובמהירות עם אירועים שנכנסים ישירות ללוח הזמנים שלכם יחד עם תזכורות יום לפני ו-3 שעות לפני. שינוי מועד שיעור גם נעשה דרך המערכת ומעקב מלא על ניצול השיעורים – הכל במינימום מאמץ יחד עם גישה לכל החומרים דרך מסמך אחד שמנגיש לכם את כל ערכת הלימוד והמסמכים השימושיים לקורס כגון מסמך המשוב ושיעורי הבית. 

לימוד אנגלית בברייט אינגליש - כמה זה עולה?

כדי לדעת בדיוק כמה כל קורס עולה, כנסו לדפים הפנימיים של הקורסים השונים או למחירון

באופן עקרוני במקרה של שיעורים פרטיים אונליין מחיר קורס נע בין 3120 ש”ח-6780 ש”ח כשעלות שיעור היא בין 113-130 ש”ח כשזה מחיר של הרשמה מוקדמת. אם אתם נרשמים אחרי שיעור הניסיון \ יום אחרי שיעור הניסיון, אתם מקבלים כ-10% הנחה על המחירון שאתם רואים באתר. המחיר הזה כולל בתוכו את כל החומרים של הקורס (ספר\חוברת\תוכנת לימוד שהם בשווי של כ-1000 ש”ח יחד) וגישה בלתי מוגבלת לתכנים באתר בשווי של כ-99 ש”ח בחודש. במקרה של הכנה לבחינות אקדמאיות ואנגלית משפטית המחיר קצת יקר יותר לשיעור.  

במקרה של חבילות שיעורים טלפוניים העלות נעה בין 1720 ש”ח-5280 ש”ח כשעלות שיעור היא בין 66-86 ש”ח בהרשמה מוקדמת. 

אם אתם מסתכלים על העלות באופן חודשי היא נעה בערך בין 450-990 ש”ח בחודש בערך בממוצע, תלוי בתדירות השיעורים שאתם לוקחים. כמובן שאפשר לחלק לתשלומים בהתאם לחודשי הלימוד שזה מה שרוב הלקוחות עושים.
 
לפני שאתם יוצאים למסע החשוב הזה אנחנו ממליצים לעשות שיעור ניסיון. יש לכם כפתור בתחתית ההודעה הזו “שיעור ניסיון מוזל” תלחצו עליו וזה יאפשר לכם לקבוע עצמאית. השיעור בעלות מוזלת של 50 ש”ח ואם אתם נרשמים לחבילת שיעורים אתם מקבלים שיעור אחד נוסף בחינם בעת הרישום. 

שתפו! שגם אחרים יוכלו להנות :-)

שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ולימדו אנגלית בחינם!

אינסוף טיפים, סיפורים ללימוד אנגלית בליווי שמע, אוצר מילים לפי קטגוריה, הסברים בעברית לדקדוק ועוד.