שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הסבר על קורס אנגלית משפטית

קורס אנגלית משפטית - למי זה מתאים

קורס אנגלית משפטית מיועד לעורכי דין או לסטודנטים למשפטים שעובדים או מתכננים לעבוד בחברה רב לאומית היכן ששליטה בשפה האנגלית היא כורח. 

בזמן הקורס אצלנו תלמדו בעזרת ספר שמיועד לתלמידים מרקע כזה, שעומדים ברמת בינוני לכל הפחות (רמה 4 מתוך 6). 

הקורס יעזור לכם לשפר את יכולת הביטוי העצמי שלכם בעל פה ובפרט בכתב. כל קטעי הקריאה וההקשבה יהיו בהקשר משפטי ונושאים משפטיים כגון: intellectual property, employment law, contract law, company law ו-competition law. 

מאחר והקורס איננו פופולרי במיוחד, ישנם מעט מורים שמלמדים אותו בברייט אינגליש. פנו אלינו טלפונית או בווצאפ כדי לברר אם יש מורה זמין. 

אנגלית משפטית למי מתאים
שיעורים פרטיים לאנגלית משפטית

אנגלית משפטית בברייט אינגליש

קורס אנגלית משפטית בברייט אינגליש מתנהל במתכונת של שיעורים פרטיים או בקבוצות קטנות אונליין. 

באופן טבעי, המורה יתמקד בעיקר בשיפור יכולות הכתיבה המשפטית – במקרים של שיעורים פרטיים תוכלו לבקש יותר לתרגל תכתובת מיילים משפטית, שיחה עם עמיתים ודיווח לממונים, מצגות באנגלית משפטית או קבלת אורחים מחו”ל, שיחות טלפון באנגלית לקוחות פוטנציאליים ועוד. אוצר המילים והביטויים השימושיים שתלמדו כולם יהיו בהקשר של מטלות יומיומיות שקשורות לעבודה בתחום עריכת הדין, ויסייעו לכם להבין או לכתוב מסמכים משפטיים או שיחה בהקשר של אנגלית משפטית. כל מילה או ביטוי חדשים יתועדו במסמך המשוב שיהיה לכם זמין תמיד אותו המורה ימלא בזמן השיעור. תוכלו גם להקליט בוידאו את כל השיעורים ולחזור על תוכן השיעור בזמנכם הפנוי. גם למידת הדקדוק האנגלי תעשה בקונטקסט משפטי של חוזים ומסמכים משפטים אחרים. 

 

שיעורים פרטיים לאנגלית משפטית - כמה זה עולה?

אנחנו מציעים חבילות שיעורים של בין 12-60 שיעורים. את תדירות השיעורים ואורך הלימודים אתם קובעים בהתאם ללו”ז שלכם. 

עלות שיעור באופן טיפוסי היא בין 124-150 ש”ח (וזה בעצם אחרי הנחה לנרשמים מוקדמים.) מה זה אומר הרשמה מוקדמת? אם אתם נרשמים אחרי שיעור הניסיון \ יום אחרי שיעור הניסיון, אתם מקבלים כ-10% הנחה על המחירון שאתם רואים באתר. המחיר הזה כולל בתוכו את כל החומרים של הקןרס שכוללים את ספר הלימוד וגישה בלתי מוגבלת לתכנים באתר בשווי של כ-99 ש”ח בחודש. 
אם אתם מסתכלים על העלות באופן חודשי היא נעה בערך בין 500-1200 ש”ח בחודש בערך בממוצע, תלוי בתדירות השיעורים שאתם לוקחים. כמובן שאפשר לחלק לתשלומים בהתאם לחודשי הלימוד שזה מה שרוב הלקוחות עושים.
 
לפני שאתם יוצאים למסע החשוב הזה אנחנו ממליצים לעשות שיעור ניסיון. יש לכם כפתור בתחתית ההודעה הזו “שיעור ניסיון מוזל” תלחצו עליו וזה יאפשר לכם לקבוע עצמאית. השיעור בעלות מוזלת של 50 ש”ח ואם אתם נרשמים לחבילת שיעורים אתם מקבלים שיעור אחד נוסף בחינם בעת הרישום. 

שתפו! שגם אחרים יוכלו להנות :-)

שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ולימדו אנגלית בחינם!

אינסוף טיפים, סיפורים ללימוד אנגלית בליווי שמע, אוצר מילים לפי קטגוריה, הסברים בעברית לדקדוק ועוד.